Facebook

Питання і Відповіді

ЯК ЧАСТО ОНОВЛЮЄТЬСЯ АСОРТИМЕНТ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ WEAREGARCIA.COM.UA?

Асортимент оновлюється регулярно в міру виходу нових колекцій. Бренд GARCIA має 11 колекцій на рік.

КУДИ ЗВЕРТАТИСЯ З ДОДАТКОВИМИ ЗАПИТАННЯМИ?

Ми готові відповісти на ваші питання по телефону +38 (073) 100 19 72 (Час роботи: ПН-ПТ - з 12:00 - 17:00, СБ-НД - вихідний) або онлайн.

РЕЄСТРАЦІЯ

НАВІЩО МЕНІ РЕЄСТРУВАТИСЯ?

Реєстрація дозволяє відстежувати історію покупок, вести список обраних товарів і зберігати дані для прискореного оформлення замовлення. Це також можливість отримувати інформацію про нові надходження, розпродажі, акції та інші спеціальні заходи WEAREGARCIA.COM.UA

ЯК ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ?

У розділі «Зареєструватися»потрібно заповнити анкету, підтвердити свою згоду з умовами користування і завершити реєстрацію за посиланням, яке буде відправлено на email.

БУДЕТЕ ВИ ПЕРЕДАВАТИ КОМУСЬ МОЮ ІНФОРМАЦІЮ?

Ні. Ми гарантуємо конфіденційність даних. Вся інформація використовується тільки для забезпечення високого рівня сервісу і не переходить третім особам.

ЧИ ПОТРІБНА РЕЄСТРАЦІЯ ДЛЯ КУПІВЛІ?

Ні, але вона дає додаткові можливості: дозволяє створювати списки обраних товарів і стежити за історією замовлень.

ПОКУПКА

ЯК ЗРОБИТИ ЗАМОВЛЕННЯ?

Визначившись з товаром, потрібно вибрати необхідний розмір і додати його в кошик. Для оформлення покупки слід вказати особисті дані, зручні способи оплати та доставки. Для підтвердження замовлення менеджер передзвонить і уточнить додаткові деталі.

ЯК СКАСУВАТИ ЗАМОВЛЕННЯ?

Просто зателефонувати за номером +38 (073) 100 19 72 або написати на пошту [email protected] і наш консультант скасує замовлення.

ЧИ МОЖУ Я ПОВЕРНУТИ НАБУТИЙ ТОВАР?

Так, протягом 14 днів з моменту покупки, за умови повного збереження товару і всіх його деталей (ярликів, бирок, запасних елементів і т. Д.). Для цього потрібно зателефонувати за номером +38 (073) 100 19 72 або написати на пошту [email protected]. Детально з інформацією про повернення ви можете ознайомитися в нашому розділі «Обмін і Повернення»

ЧИ МОЖУ Я ОБМІНЯТИ ТОВАР?

Протягом 14 днів з моменту покупки, якщо товар не використовувався, його можна обміняти. Детально з інформацією про обмін ви можете ознайомитися в нашому розділі «Обмін і Повернення»

ДОСТАВКА / ОПЛАТА

ЯК ВИ ДОСТАВЛЯЄ ТОВАР?

Доставка по Україні - сервісом доставки «Нова пошта».

ЯК ШВИДКО ВИ ДОСТАВЛЯЄ ТОВАР?

Після підтвердження замовлення доставка здійснюється протягом 48 годин. У періоди акцій і спеціальних пропозицій терміни доставки можуть незначно змінюватися.

ЯКА ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ?

Вартість доставки залежить від способу оплати і від вашого населеного пункту. Доставку оплачує клієнт. Безкоштовна доставка можлива для замовлень на суму від 4000 грн

ЯК ОПЛАТИТИ ЗАМОВЛЕННЯ?

Оплатити замовлення можна:

  • готівкою при отриманні (при отриманні замовлення в нашому магазині);
  • банківським переказом;
  • післяплатою при отриманні (при доставці по Україні сервісом доставки «Нова пошта»).